Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Для ЗСУ від 1000 грн безкоштовно. Ви оплачуєте готівкою/карткою при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти (просимо враховувати той факт, що компанія бере комісію за переказ грошових коштів: 20грн + 2% від зазначеної суми післяплати)
- Доставка кур'єром по місту Одеса безкоштовно. Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення дати доставки.
- Самовивіз за адресою вул. Педагогічна. Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення місця збору товару.
Способи оплати
- Оплата на безготівковий рахунок- за запитом.
Гарантія:
Термін гарантії: Гарантія надається протягом 14 днів з моменту покупки.
Охоплення гарантії: Гарантія від магазину поширюється на товар у випадку виявлення виробничого браку або виробничих дефектів.
Виключення з гарантії: Гарантія не поширюється на товар, якщо він був у вживанні і має сліди використання споживачем, такі як подряпини, сколи, потертості, плями і т. п. Товар повинен бути повністю укомплектований, в заводській упаковці, зі збереженням всіх ярликів і заводської маркування, а також зберігати товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура пред'явлення гарантійних вимог: Покупці можуть звертатися за гарантійним обслуговуванням за номером 380685258986.
Варіанти усунення неполадок: Покупець може вимагати повернення коштів, ремонту товару або, у випадку наявності аналогічного товару на складі, заміни товару.
Термін ремонту: Процес ремонту може займати від 30 до 60 днів з моменту звернення за гарантійним обслуговуванням. Цей термін може змінюватися в залежності від складності несправності та доступності запчастин.
Охоплення гарантії: Гарантія від магазину поширюється на товар у випадку виявлення виробничого браку або виробничих дефектів.
Виключення з гарантії: Гарантія не поширюється на товар, якщо він був у вживанні і має сліди використання споживачем, такі як подряпини, сколи, потертості, плями і т. п. Товар повинен бути повністю укомплектований, в заводській упаковці, зі збереженням всіх ярликів і заводської маркування, а також зберігати товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура пред'явлення гарантійних вимог: Покупці можуть звертатися за гарантійним обслуговуванням за номером 380685258986.
Варіанти усунення неполадок: Покупець може вимагати повернення коштів, ремонту товару або, у випадку наявності аналогічного товару на складі, заміни товару.
Термін ремонту: Процес ремонту може займати від 30 до 60 днів з моменту звернення за гарантійним обслуговуванням. Цей термін може змінюватися в залежності від складності несправності та доступності запчастин.