Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Для ЗСУ від 1000 грн безкоштовно. Ви оплачуєте готівкою/карткою при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти (просимо враховувати той факт, що компанія бере комісію за переказ грошових коштів: 20грн + 2% від зазначеної суми післяплати)
- Самовивіз за адресою вул. Педагогічна. Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення місця збору товару.
- Доставка кур'єром по місту Одеса безкоштовно. Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення дати доставки.
Способи оплати
- Оплата на безготівковий рахунок- за запитом.
Гарантія:
Термін гарантії: Гарантія на кожен товар надається безкоштовно і відповідно до терміну, вказаного в картці товару. Гарантія може варіюватися від 3 місяців і більше. Вона поширюється на товари, які протягом усього періоду гарантії вийшли з ладу або мали дефекти, що впливають на їх працездатність.
Гарантія протягом 14 днів: Якщо протягом перших 14 днів після покупки клієнт виявив дефекти, сколи або інші недоліки, він має право безкоштовно повернути товар із детальним описом виявлених дефектів і недоліків.
Охоплення гарантії: Гарантія поширюється на виявлені виробничі дефекти, сколи, подряпини тощо, які впливають на функціональність товару. Однак у разі виявлення слідів вскриття товару або самостійного ремонту, гарантія не надається.
Процедура пред'явлення гарантійних вимог: Покупці можуть звертатися за гарантійним обслуговуванням за номером 380685258986.
Варіанти усунення неполадок: Покупець може безкоштовно вимагати повернення коштів, ремонту товару або, за наявності аналогічного товару на складі, його заміни.
Термін ремонту: Ремонт може займати до 30 днів з моменту звернення за гарантійним обслуговуванням, в залежності від складності ремонту та наявності необхідних запчастин.
Гарантія протягом 14 днів: Якщо протягом перших 14 днів після покупки клієнт виявив дефекти, сколи або інші недоліки, він має право безкоштовно повернути товар із детальним описом виявлених дефектів і недоліків.
Охоплення гарантії: Гарантія поширюється на виявлені виробничі дефекти, сколи, подряпини тощо, які впливають на функціональність товару. Однак у разі виявлення слідів вскриття товару або самостійного ремонту, гарантія не надається.
Процедура пред'явлення гарантійних вимог: Покупці можуть звертатися за гарантійним обслуговуванням за номером 380685258986.
Варіанти усунення неполадок: Покупець може безкоштовно вимагати повернення коштів, ремонту товару або, за наявності аналогічного товару на складі, його заміни.
Термін ремонту: Ремонт може займати до 30 днів з моменту звернення за гарантійним обслуговуванням, в залежності від складності ремонту та наявності необхідних запчастин.